Wat breng je?

  • Afgeronde WO opleiding in Accounting, Finance of vergelijkbaar
  • 1 tot 3 jaar ervaring in beleggingsadministratie
  • Affiniteit met accounting en beleggingsadministratie

Wat krijg je?

  • Max. 45k bruto per jaar all in
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Werken voor een maatschappelijk betrokken organisatie
  • Volop doorgroeimogelijkheden

Wat doe je?

  • 30% Analyse investeringsgegevens
  • 25% Vrijgeven beleggingsadministratie/grootboek
  • 15% Procesoptimalisatie
  • 15% Stakeholder management
  • 15% Jaarwerk/ISAE 3402 certificering

Introductie

Salaris max. € 45.000 bruto per jaar, all in (36h) | Medior Controller | Asset Management | Market Data | Derivaten | Portfolio Control  | Pensioenregeling | Goede work-life balance | Den Haag

Bezit jij analytisch en procesmatig sterke vaardigheden? Ben jij in staat om processen verder te verbeteren en te automatiseren? Wil jij werken voor een aansprekende speler in Asset Management? Dan is deze uitdagende functie als Medior Investment Reporting iets voor jou! 


Organisatie

Onze opdrachtgever is één van de grootste spelers in het beheer van vermogens van Institutionele Investeerders. Zij beheren en investeren in vermogens van institutionele cliënten. Hierbij richt onze opdrachtgever zich op rendement en vooral ook op maatschappelijk verantwoord (ESG) ondernemen.


Functie

De afdeling Investment Reporting & Portfolio Risk is verantwoordelijk voor de analyse van investeringsgegevens en procesoptimalisatie van kwaliteitscontroles en fondsbeheer. Hiermee worden de activiteiten van opdrachtgevers gecoördineerd.

Je komt te werken binnen het Investment Reporting team. Hier zorg je voor het aanbrengen van procesverbeteringen om het Investment Reporting team naar een hoger niveau te brengen. Jij zorgt voor het volledig vrijgeven van de beleggingsadministratie en het opleveren van het financieel grootboek aan (interne) klanten. Daarnaast faciliteer jij de dagelijkse oplevering van de Net Asset Value van opdrachtgevers en verwerk jij de vermogensbeheerkosten. Ook bereid je de periodieke BTW aangiften voor. Er wordt van jou verwacht dat je proactief participeert in verschillende interne projecten. Je bent in staat om continu verbeterpunten te signaleren en te realiseren, welke je vervolgens standaardiseert en automatiseert. Je ondersteunt het lijnmanagement als sparring partner. Je werkt nauw samen met (interne) stakeholders, zoals de afdelingen Client Management, Reporting en Finance. Ook ben je direct aanspreekpunt voor de externe accountant op het gebied van het jaarwerk en interne beheersing maatregelen (ISAE 3402 Certificering).

De opdrachtgever betreft een maatschappelijk betrokken organisatie, waarin jou veel ruimte geboden wordt voor persoonlijke ontwikkeling. Dit is een uitstekende kans voor een audit professional met Financial Services ervaring en die toe is aan verdere vakinhoudelijke verdieping, professionele en collegiale omgeving met en een goede “work-life balance”. RIVM maatregelen worden nageleefd, dus er wordt volledig vanuit huis gewerkt.


Functie-eisen

Om succesvol te zijn als Medior Controller ben jij of heb jij:

  • Een afgeronde WO opleiding in Accounting, Finance of een vergelijkbare richting;
  • Minimaal 3 jaar werkervaring in een vergelijkbare rol of Big4 Audit Financial Services ;
  • Een procesmatige instelling en aantoonbare affiniteit met beleggingsadministratiesystemen;
  • Ervaring met grootboekbeheer en het voeren van gesprekken met accountants omtrent het jaarwerk en ISAE 3402 type II certificering;
  • Een positief ingestelde, communicatieve en proactieve teamspeler.


Aanbod

Als Medior Controllor bieden wij jou:

  • Salaris gebaseerd op basis van 36 uur per week oplopend tot maximaal € 45.000,- bruto afhankelijk van werkervaring;
  • Mogelijkheid om 4 x 9 uren te werken;
  • Pensioenregeling;
  • Volledige vergoeding van OV reiskosten;
  • Flexwerken is mogelijk;
  • Opleidingsbudget en volop mogelijkheden om jezelf vakinhoudelijk en persoonlijk verder te ontwikkelen;
  • Werken voor een maatschappelijk betrokken organisatie en met professionele collega’s.


Sollicitatie

Herken jij jezelf in bovenstaand profiel? Dan willen wij jou graag leren kennen! Je kunt direct solliciteren via onderstaande button. Voor meer informatie over deze vacature kun jij contact opnemen met Michel Maaswinkel via +31 20 489 23 20 of stuur een email naar recruitment@youngfinancials.com.



Contactpersoon

Michel Maaswinkel

Managing Director / Founder
michel.maaswinkel@youngfinancials.com
+31204892320